נעים מאוד, אני יענקי

וזו שיטת העבודה שעזרה לי לעזור לעשרות לקוחות:
שלב ראשון: בניית אסטרטגיה
בשלב הראשון של התהליך אני מפצח את האסטרטגיה הטובה ביותר עבור הארגון שלכם באמצעות אפיון ספציפי. באפיון מופיעים פרטים חשובים כמו: המטרה לגיוס הכספים, קהל היעד, הדבר שמדבר ללב התורמים מתוך שלל הפעילויות של הארגון, ההתנגדויות ופרטים נוספים.

אתם לא צריכים להגיע מוכנים עם תוכנית ברורה למה אתם זקוקים לסרט ואיך הוא יעזור לכם, אלא כל מה שאני רוצה שתעשו הוא לשתף איתי פעולה ככל האפשר כדי שנוכל להפיק יחד תוכנית פעולה מדויקת.
שלב ראשון: בניית אסטרטגיה
שלב שני: כתיבת תסריט
השלב השני הוא כתיבת תסריט שמשרת היטב את המטרה ואת קהל היעד בצורה שהצופים יתחברו אליו והוא יתקבל אצלם למרות כל ההתנגדויות. במקביל, תתבצע העצמת הדבר הספציפי שמחבר את התורם לפעילות הארגון מתוך רצון להיות שותף ולתרום עוד בהמשך.

לאורך כל הדרך עומדת לנגד עיניי מטרה אחת בלבד: שמירת האינטרס שלכם להרוויח יותר.
שלב שני: כתיבת תסריט
שלב שלישי: הכנת תוכנית
בניית תוכנית ביצוע שמפרטת כיצד יש להוציא לאור את הרעיון והשיווק ועם אילו אלמנטים אפשר להצליח להעביר את המסר בצורה המתאימה והנכונה ביותר. זה כולל בחירת שחקנים ולוקיישנים במידת הצורך.

שלב זה דורש הרבה מאוד עבודת הכנה לקראת ביצוע התוכנית.
שלב שלישי: הכנת תוכנית
שלב רביעי: הפקת הוידאו
התוכנית יורדת לשטח, ותפקידי לשמור שכל העוסקים בדבר מבצעים את המשימות באופן שהן משרתות את המטרה והאינטרס של הלקוח. צילום, משחק, תאורה ועוד.
שלב רביעי: הפקת הוידאו
שלב חמישי: עריכת הסרט
שלב חמישי: עריכת הסרט
עריכה לא מסתיימת בחיבור הקטעים המצולמים לכדי סרט, אלא היא כרוכה גם בבחירת שוטים נכונים, צבעים מתאימים, שפה עיצובית, קריינות וסגנון העברת מסר שמתאים לאסטרטגיה, עיבוד פס קול ויצירת מוזיקה מותאמת עבור הסרט באופן ספציפי.
שלב חמישי: עריכת הסרט

נעים מאוד, אני יענקי

וזו שיטת העבודה שעזרה לי לעזור לעשרות לקוחות:

שלב ראשון: בניית אסטרטגיה

בשלב הראשון של התהליך אני מפצח את האסטרטגיה הטובה ביותר עבור הארגון שלכם באמצעות אפיון ספציפי. באפיון מופיעים פרטים חשובים כמו: המטרה לגיוס הכספים, קהל היעד, הדבר שמדבר ללב התורמים מתוך שלל הפעילויות של הארגון, ההתנגדויות ופרטים נוספים.

אתם לא צריכים להגיע מוכנים עם תוכנית ברורה למה אתם זקוקים לסרט ואיך הוא יעזור לכם, אלא כל מה שאני רוצה שתעשו הוא לשתף איתי פעולה ככל האפשר כדי שנוכל להפיק יחד תוכנית פעולה מדויקת.

שלב שני: כתיבת תסריט

השלב השני הוא כתיבת תסריט שמשרת היטב את המטרה ואת קהל היעד בצורה שהצופים יתחברו אליו והוא יתקבל אצלם למרות כל ההתנגדויות. במקביל, תתבצע העצמת הדבר הספציפי שמחבר את התורם לפעילות הארגון מתוך רצון להיות שותף ולתרום עוד בהמשך.

לאורך כל הדרך עומדת לנגד עיניי מטרה אחת בלבד: שמירת האינטרס שלכם להרוויח יותר.

שלב שלישי: הכנת תוכנית

בניית תוכנית ביצוע שמפרטת כיצד יש להוציא לאור את הרעיון והשיווק ועם אילו אלמנטים אפשר להצליח להעביר את המסר בצורה המתאימה והנכונה ביותר. זה כולל בחירת שחקנים ולוקיישנים במידת הצורך.

שלב זה דורש הרבה מאוד עבודת הכנה לקראת ביצוע התוכנית.

שלב רביעי: הפקת הוידאו

התוכנית יורדת לשטח, ותפקידי לשמור שכל העוסקים בדבר מבצעים את המשימות באופן שהן משרתות את המטרה והאינטרס של הלקוח. צילום, משחק, תאורה ועוד.

שלב חמישי: עריכת הסרט

עריכה לא מסתיימת בחיבור הקטעים המצולמים לכדי סרט, אלא היא כרוכה גם בבחירת שוטים נכונים, צבעים מתאימים, שפה עיצובית, קריינות וסגנון העברת מסר שמתאים לאסטרטגיה, עיבוד פס קול ויצירת מוזיקה מותאמת עבור הסרט באופן ספציפי.

יענקלה קרישבסקי

כמה מילים עליי

שמי המלא הוא יענקלה קרישבסקי  אני מומחה לגיוס הון למוסדות ועמותות באמצעות סרטי תדמית

במהלך השנים, זכיתי לסייע לעמותות ומוסדות רבים לגייס מיליוני שקלים, ולמדתי איך לפצח פעם אחר פעם את השיטה איך לגרום לתורם הפוטנציאלי להתחבר לרעיון ולחזון של הלקוחות שלי תוך כמה דקות בלבד, לפעמים אפילו תוך דקה וחצי, ולהניע אותו לפתוח את הלב ואת הכיס.

ב"ה התוצאות בשטח אצל עשרות מוסדות מוכיחות שהשיטה שלי עובדת, ועובדת חזק!

אני בטוח שברגע שתאמצו אותה, גם אתם תלמדו לחבר כל תורם פוטנציאלי לרעיון ולחזון שלכם בקלות ובמהירות.

למעשה, הכנתי עבורכם מדריך חינמי שייתן לכם כלים בסיסיים טובים להתחיל מהם. אם אתם מנהלי מוסד או עמותה, הכלים שאחשוף בפניכם מספיקים כדי להגדיל באופן משמעותי את היקף התרומות שאתם מקבלים היום.

חבל שתבזבזו עוד רגע אחד – כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל את המדריך המצוין שכתבתי זה להשאיר את הפרטים שלכם כאן למטה ותוך מספר דקות הוא בידיים שלכם!

שאלות שלקוחות שואלים אותי בדרך כלל: