איך וידאו יכול לעזור בגיוס כספים בחו"ל

סביר להניח שאתם כבר יודעים איזו חשיבות עצומה ובלתי מעורערת יש לתוכן המועבר באמצעות וידאו.

וידאו הוא אמצעי כה מכריע, שלמעלה מ-90% מאנשי שיווק משתמשים היום בסרטונים לכל מטרה, למשל סרטוני תדמית, סרטוני הסברה, הדרכות, אימונים, הדמיות מוצר, עדויות ועוד.

אנשי השיווק עושים זאת מפני שהיעילות של וידאו בשכנוע של הצופים ובהשפעה עליהם היא הגבוהה ביותר מבין אמצעי שיווק התוכן הקיימים. כלומר, רוב מאמצי יצירת התוכן בעולם השיווק מתמקדים היום בהפקת סרטונים מקצועיים.

כיצד זה נוגע לכם כמנהלי עמותה?

פשוט: אתם רוצים שיהיה לכם סרטון תדמית שמציג את הפעילות של הארגון שלכם בצורה הטובה, המרגשת והמשכנעת ביותר. סרטון שתוכלו לשתף עם תורמים פוטנציאליים מכל מקום בארץ בחו"ל.

כמנהלי עמותה, אינכם רוצים להיות מוגבלים בפנייתכם לקהל התורמים שלכם, אלא להפך – המטרה היא להגיע לכמה שיותר אנשים שעשויים לתרום לארגון.

איך סרטון יכול לעזור לכם בכך? הנה שני היתרונות המרכזיים שלו:

1. סרטון מסוגל לגעת בצורה טובה יותר במספר רב של אנשים

זמן הוא הכל במאבק על תשומת הלב של התורמים הפוטנציאליים שלכם. אתם צריכים ללכוד את הצופים מהרגע הראשון ולגרום להם להישאר איתכם מספיק זמן כדי להבין כמה חשוב לתרום לעמותה שלכם, כי בלעדיה העולם כבר לא ייראה אותו הדבר.

זו בדיוק הסיבה שוידאו טוב הוא אמצעי התקשורת הנכון והמתאים ביותר למטרה זו.

אם הסרטון שלכם נעשה בצורה מקצועית, שמציגה את העמותה באופן המדגיש את חשיבות הפעילות שלה, תורמים פוטנציאליים יהיו נאותים יותר לפתוח את הלב ואת הכיס. הם ירגישו מחוברים למטרת קיומה של העמותה ויירצו לקחת חלק בדברים החשובים שהיא עושה עבור הקהילה.

זכרו: לסרטון מרגש יש יכולת עצומה לגעת באנשים, ובקלות רבה יותר מאשר כל אמצעי שיווק אחר.

2. תוכלו לשתף את הסרטון בכל מקום בעולם

עם סרטון תדמית משובח, תוכלו לגייס כספים מכל מקום בחו"ל שיש בו חיבור לאינטרנט.

כפי שאתם מבינים, מדובר בחשיפה אדירה. אם בעבר מנהלי עמותות היו חייבים לערוך אירועי התרמה ולהעביר את בקשות התרומה מפה לאוזן כדי לגייס כספים, היום כל מה שאתם צריכים זה סרטון תדמית איכותי ומקצועי שתוכלו לשתף בכל פלטפורמה שרק תרצו.

לדוגמה: נניח שהעליתם את הסרטון הנהדר שלכם ליוטיוב. עכשיו אתם יכולים להעתיק את הקישור אליו ולהתחיל להפיץ אותו בכל רשת חברתית ובין כל האנשים שאתם מכירים. כשאתם משתפים את הסרטון שלכם, הוא ממשיך להתפשט על ידי אנשים שממשיכים לשתף אותו עם אנשים נוספים.

יתרה מזו, הסרטון עשוי להפוך לויראלי, כלומר, הוא יתפשט כמו אש בשדה קוצים מפני שאנשים רבים ישתפו אותו. ככל שיותר אנשים צופים בסרטון, כך עולה הסיכוי שלכם לגייס סכום גבוה יותר של תרומות.

אבל אפילו מעבר לכך, סרטון שמציג היטב את חשיבות העמותה שלכם יכול לגרום לזה שלא רק יתרמו לכם פעם אחת, אלא יירצו לעשות זאת באופן קבוע. מצב אידיאלי, לכל הדיעות!

רוצים לדעת עוד על היתרונות שסרטון תדמית יכול להעניק לכם?

היי! שמי יענקלה קרישבסקי. אשמח לתת לכם ייעוץ אישי עבור העמותה שלכם. אתם מוזמנים לפנות אליי איפה שנוח לכם:

מייל: me@yanki.co.il

טפון: 0548499995

 

הטופס נשלח בהצלחה!

לצפייה בסטטוס על מאחורי הקלעים של ההפקות הגדולות לחצו כאן

תודה שהחכמתם אותנו!

כל סרט טוב מתחיל מפגישה,
לכן אני מאמין בלפגוש אנשים.
מלאו את הטופס ונתאם פגישה בהקדם!