עשו זאת בעצמכם: 5 דרכים לקידום הוידאו שלכם

יצירת סרטון עסקי יפה דורשת כישרון, זמן ומשאבים. בין אם אתם מפיקים את הסרטון שלכם בעצמכם או שוכרים הפקה מקצועית, התהליך יכול להיות יקר וארוך. הבעיה הגדולה ביותר היא שלאחר כל הדם, היזע והדמעות שהיו כרוכים בייצור הסרטון המושלם, רבים מתעלמים מחתיכת פאזל גדולה, והיא אסטרטגיית הקידום.

יכול להיות שאתם נהדרים בקידום תוכן כתוב באתר שלכם או ברשתות החברתיות, אבל וידאו זה חיה אחרת לגמרי. אנחנו יודעים שסרטונים מהדהדים טוב מאוד בקרב קהלי היעד, וכד להגיע למצב הזה אתם צריכים לקחת את הזמן כדי לגרום לאנשים למצוא את הסרטון שלכם וללחוץ על ה-play. מה שנקרא, לקדם אותו.

איך עושים את זה? הנה  טיפים מצוינים!

 

1. תמונה ממוזערת של הסרטון שלכם עם חיוך

התמונה הממוזערת של הוידאו היא ללא ספק המרכיב החשוב ביותר במשימה לגרום למבקרים לנגן או לא לנגן את הסרטון שלכם. המציאות היא שאנחנו כן שופטים ספרים לפי העטיפה שלהם, ולכן אתם צריכים להלביש את הוידאו שלכם לאירוע באמצעות תמונה ממוזערת משכנעת ומזמינה לצפייה.

הדרך הטובה ביותר להבטיח שאנשים ייצפו בסרטון שלכם היא באמצעות תמונה של אדם מחייך שיוצר קשר עין ישיר. למה? בני אדם מתוכנתים להתייחס לבני אדם אחרים, אז בחרו בתמונה עם חיוך וסביר להניח שתראו מספר גבוה יותר של צפיות.

 

2. אל תתביישו לבקש מאנשים לשתף את הסרטון שלכם

אם תבקשו מאנשים שאתם מכירים לשתף את התוכן שלכם, הם יעזרו לכם להפיץ את הבשורה לכל עבר. אז בקשו מבני משפחה, חברים, עמיתים לעבודה, עמיתים לשעבר, קשרים בענף, גיסים, אחיינים ואחייניות להפיץ את הסרטון שלכם כמה שהם יכולים. כמובן שלבקש מאנשי הקשר שלכם, שככל הנראה קשורים קשר הדוק לקהל היעד שלכם, הוא המקום האסטרטגי להתחיל בו, אך לעולם אינכם יודעים מי קשור למי לכן אל תגבילו את עצמכם מבחינת האנשים שאתם שואלים.

 

3. שימו קצת כסף על קידום הסרטון שלכם ברשתות החברתיות

הטיפים עד כה היו ידידותיים לארנק, אבל עכשיו הגיע הזמן לגרד את השקלים משם ולשים קצת מזומנים מאחורי אסטרטגיית קידום הוידאו שלכם.

זה לא יעלה לכם בזרוע או רגל כדי לקדם את הסרטון שלכם בפלטפורמות כמו פייסבוק וטוויטר, ואם תשימו לב לקהל היעד ולהגדרות הקמפיין תוכלו להפעיל קמפיין קידום מוצלח מאוד ולהביא את האנשים הנכונים לתוכן שלכם.

 

4. הצמידו את הסרטון לפרופיל שלכם בכל מקום

על ידי הצמדה של הוידאו לראש הפיד בטוויטר וברשתות חברתיות נוספות, אתם מבטיחים שהסרטון לא יילך לאיבוד בציוצים החדשים שאתם מפרסמים באופן עקבי.

 

5. שתפו את הסרטון שלכם בקהילות מקוונות

בין יש קהילה מקוונת פופולרית שנוצרה בענף שלכם או לא, אתם צריכים לעסוק באופן פעיל בתחומים אלה ולהפיץ את הוידאו שלכם כשזה רלוונטי.

 

מילה אחרונה

יכול להיות שהפקתם את הוידאו המושלם, ועשיתם עבודה טובה מאוד בכל שלב, אבל אם לא תדעו איך לקדם אותו – זה לא שווה הרבה. עקבו אחר הטיפים הבסיסיים האלה, ובדקו אם אתם צריכים לעשות מעבר לכך כדי לגרום לוידאו שלכם להגיע למקומות הנכונים.

הטופס נשלח בהצלחה!

לצפייה בסטטוס על מאחורי הקלעים של ההפקות הגדולות לחצו כאן

תודה שהחכמתם אותנו!

כל הפרויקטים המדהימים שיצרנו, התחילו בשיחת היכרות לאיפיון והגדרת מטרות הפרויקט.

אנחנו אוהבים להכיר אנשים חדשים, בטוחים שגם אתם :)
הכניסו את הפרטים שלכם ונדבר בהקדם.