3 דרכים ליצירת חיבור אנושי אותנטי באמצעות תוכן וידאו

כולנו מחפשים קשר אנושי אותנטי – חברי העמותה שלכם אינם יוצאים מן הכלל – ולעמותות יש תפקיד קריטי במתן הזדמנויות לאנשים לפתח קשרים עם עמיתיהם על ידי שיתוף המומחיות שלהם, למידה אחד מהשני ועבודה משותפת לצורך התקדמות לעבר יעדים משותפים.

כידוע, מגפת הקורונה האיצה את הדומיננטיות של סרטונים ככלי תקשורת. הקהל שלכם כבר נע לכיוון הזה, והמגמה רק הולכת להימשך: 71% מהאנשים צופים יותר בסרטונים ברבע הראשון של 2021 לעומת אותה התקופה בשנה שעברה.

הוידאו שולט בימינו, אבל לא רק בגלל התרחקות חברתית, אלא בעיקר מפני שזו דרך עוצמתית להתחבר לכל אחד, בכל מקום ובכל שעה. העובדה הזו לא עומדת להשתנות, לכן הישענות על כוחו של הוידאו כעת תניע את העמותה שלכם אל המחר.

אם בעבר עלות הפקת והפצת וידאו הביאה לכך שרק הארגונים הגדולים ביותר יכלו להרשות לעצמם לעשות זאת, היום המצב שונה לחלוטין. לכולנו יש מחשבים ומצלמות וידאו. אנחנו יותר מצרכני תוכן – אנחנו יוצרי תוכן. כמו כן, אנו סומכים על תוכן וידאו של אנשים אמיתיים הרבה יותר מאשר על תוכן שנוצר על ידי החברות עצמן.

למה? מכיוון שכולנו מחפשים דרכים ליצור קשרים אנושיים אותנטיים. אנחנו לא רוצים שארגונים ידברו איתנו. אנחנו רוצים לתקשר עם אנשים אמיתיים אחרים, כמונו. כשאתם נותנים למתנדבים הזדמנויות ליצור שיתוף פעולה עם העמותה שלכם ולצרוך תוכן שנוצר על ידי אנשים בדיוק כמוהם, אתם עוזרים להם למצוא וליצור את הקשרים האנושיים האותנטיים שהם מחפשים.

הנה 3 דרכים שבהן אתם יכולים לעשות את זה:

1. שימו את המתנדבים הקיימים בלב האסטרטגיה שלכם

זכרו, אנשים אינם מצטרפים לעמותות מכיוון שהם רוצים להתקשר עם הארגון או המותג שלכם. אנשים מצטרפים לעמותות מכיוון שהם רוצים ליצור רשת ולבנות קשרים אנושיים אותנטיים. הביאו לקדמת הבמה את האנשים האמיתיים האלה ואת ההוכחה החברתית שהם מציעים.

עודדו מתנדבים חדשים להציג את עצמם עם סרטון והעלו את הסרטונים בדף ההרשמה לעמותה שלכם, כך שמתנדבים פוטנציאליים יוכלו לראות את הקהילה שלכם ממקור ראשון.

הגבירו את הקולות המגוונים של המתנדבים על ידי יצירת תוכן עימם, במקום להסתמך על מנהיגות שאולי לא מייצגת את המגוון של הקהילה שלכם.

צרו סרטוני ברכה לחברים חדשים. בקשו ממנהיגים, צוותים ומתנדבים לקבל את פניהם בברכה חזותית אותנטית.

2. אפשרו למתנדבים שלכם הזדמנויות ליצור קשר ביניהם באופן וירטואלי

עשו זאת לאורך כל השנה, לא רק בפגישות ובאירועים האישיים שלכם. עליית הרשתות החברתיות הקלה על המתנדבים שלכם ליצור ולנהל קשרים בינאישיים באופן וירטואלי. ודאו שהארגון שלכם מוביל במתן הזדמנויות למעורבות דיגיטלית.

הוסיפו יכולות העברת הודעות וידאו לקהילה המקוונת הקיימת שלכם באמצעות תוספים או כלים.

חגגו עם חבריכם יום נישואין או אירוע חשוב אחר על ידי הזמנתם לשתף את הסיפורים והחוויות האישיות שלהם.

3. עם תוכן וידאו נכון, אתם יכולים להגדיל את התרומות לעמותה

90 אחוז מהאנשים אומרים שהם מסתמכים על תוכן וידאו כדי להחליט אם לבצע רכישה או לא. לכן, אין זה מפתיע ששימוש בסרטונים בדפי נחיתה יכול להגדיל את ההמרות ב-86%. שקלו שימוש בטקטיקות הבאות:

שלבו תוכן וידאו שהוקלט מראש באירועים שלכם. ניתן לעשות זאת בדרכים רבות, כגון: ראיונות פאנל, סיכומי כנסים, היכרות עם דוברים וטקסי פרסים וירטואליים.

הציעו לספונסרים של האירוע שלכם את האפשרות לספר את הסיפור שלהם בסרטון קצר. מכיוון שיש סיכוי גבוה יותר לקהל שלכם לעסוק בתוכן וידאו, הדבר הזה בעל ערך רב.

ישנן דרכים רבות להשתמש בתוכן וידאו כדי להוביל למעורבות המתנדבים בעמותה שלכם לאורך כל השנה. לא משנה באיזו אסטרטגיה תשתמשו כדי לעסוק בקהל שלכם, זכרו תמיד למצוא דרכים נוספות לספק לחבריכם את האפשרות לבנות ולקיים את הקשרים האנושיים האותנטיים שהם מחפשים.

הטופס נשלח בהצלחה!

לצפייה בסטטוס על מאחורי הקלעים של ההפקות הגדולות לחצו כאן

תודה שהחכמתם אותנו!

כל סרט טוב מתחיל מפגישה,
לכן אני מאמין בלפגוש אנשים.
מלאו את הטופס ונתאם פגישה בהקדם!