4 טיפים לוידאו שיחזק את מיתוג העמותה שלכם

וידאו הוא אחד מחלונות הראווה הטובים ביותר שיש לעמותה שלכם. הוא מאפשר לתורמים פוטנציאליים לראות בעצמם מה אתם עושים ולמה כדאי להם לתרום לכם. אך כדי שהוידאו יהיה יעיל, עליו לבנות ולחזק את מותג העמותה שלכם כך שהתורמים יקבלו תמונה ברורה למה לצפות מכם ולמה כדאי להם להעביר לכם כסף.

היום חשוב יותר מתמיד להבטיח את חוזק מותג העמותה שלכם באמצעות סרטונים. זה מה שיבדל אתכם מעמותות אחרות.

איך עושים את זה? בואו נתחיל:

1. היו ברורים מההתחלה

השניות הראשונות של הסרטון שלכם אינן הזמן לעמימות. קהל התורמים צריך לזהות את העמותה שלכם בשלב מוקדם. זה שומר על עקביות ומבטיח שהוא יבלה את שאר הצפייה בסרטון בלשייך כל דבר אליכם ואל המותג שלכם.

בנוסף, היו ברורים לגבי המסר שלכם מההתחלה, כין אם המטרה שלכם היא ללמד את הקהל, להציג את הפעילות או לספר את הסיפור של העמותה. כשאתם ברורים, הצופים מבינים למה העמותה שלכם חשובה, וזה שומר על תשומת הלב שלהם לאורך הסרטון. אם הקהל שלכם מפסיק לצפות באמצע, הסרטון שלכם לא יתרום דבר לטובת חיזוק המיתוג שלכם.

2. זהו את קהל היעד שלכם

לפני שאתם בכלל חושבים על עיצוב קמפיין וידאו, עליכם לזהות מי קהל היעד שלכם. אם אתם עושים סרטון לכולם, זה לא יועיל לכם בכל מה שקשור לחיזוק המיתוג של העמותה.

על ידי התמקדות בקהל התורמים שהעמותה שלכם פונה אליו, אתם לא רק יוצרים מותג ממוקד יותר אלא מגדילים את הסבירות שתצליחו לגעת באנשים הנכונים ולראות תוצאות אמיתיות.

3. ספרו את הסיפור של העמותה

השתמשו בסרטונים שלכם כדי לספר סיפור, בין אם זה סיפור העמותה, סיפור של מתנדב או סיפור של תורם. זה מראה לקהל שלכם שיש אנשים אמיתיים מאחורי העמותה ומאפשר לו להתחבר אליה רגשית.

הצבת פנים וסיפורים אמיתיים בחזית האסטרטגיה השיווקית שלכם בונה תחושת אמון והבנה ביניכם לבין קהל התורמים הפוטנציאליים שלכם, ועוזרת לעצב מיתוג מדויק שפונה לאנשים ברמה האישית.

4. שלבו הנעה לפעולה

מלבד מטרה לסרטון שלכם, אתם צריכים גם ליידע את הקהל שלכם במה שאתם רוצים שהוא יעשה. שילוב של הנעה לפעולה בסרטון שלכם מראה שאתם עמותה עם כיוון ומטרה ומעניק לקהל התורמים הוראות ישירות כיצד לתרום לכם אם הוא מעוניין בכך.

הנעה לפעולה מוצלחת תחזק גם את מיתוג העמותה. אף על פי שברוב הסרטונים מציגים את ההנעה בסוף, מחקרים הראו כי הצגתה באמצע סרטון תורמת לאחוזי המרה גבוהים ביותר. נסו ובדקו מה הכי מתאים לסרטון שלכם.

חשוב לזכור שכשמדובר בשיווק בוידאו, חשוב להתבלט ולהיות ייחודיים, אך זה כשלעצמו לא מספיק כדי להביא תורמים. אתם צריכים להבטיח שכל מה שאתם עושים יעבוד כדי לחזק ולבנות את מותג העמותה שלכם, כך שלא רק תזכו באמון ובביטחון של קהל התורמים, אלא גם תהיו מוכרים יותר בזכות הדברים שמייחדים אתכם.

זקוקים לייעוץ אישי לגבי יצירת סרטון לעמותה שלכם? פנו אליי עוד היום בכל דרך שנוחה לכם:

טלפון: 0548499995

מייל: me@yanki.co.il

 

הטופס נשלח בהצלחה!

לצפייה בסטטוס על מאחורי הקלעים של ההפקות הגדולות לחצו כאן

תודה שהחכמתם אותנו!

כל סרט טוב מתחיל מפגישה,
לכן אני מאמין בלפגוש אנשים.
מלאו את הטופס ונתאם פגישה בהקדם!