מעשים טובים ממלאים את "חלל בלב"

"חלל בלב" הוא מיזם חברתי טכנולוגי לזכר חללי ישראל שמטרתו לעודד עשיית מעשים טובים למען הנצחת חללי מערכות ישראל. המיזם נועד כדי לתמוך רגשית במשפחות השכולות ביום הזיכרון בתקופת הקורונה, שכן הן לא יכלו לעלות לקברי יקיריהן בשל הצורך בריחוק חברתי ובשמירה על נהלי הסגר.

 

מטרה:

המטרה של "חלל בלב" היא לגרום לכמה שיותר אנשים להבין במה עוסק המיזם וכיצד ניתן לעשות באמצעותו מעשים טובים לזכר חללי מערכות ישראל.

אסטרטגיה:

כדי להגשים את המטרה הנפלאה הזו, בחרתי בהפקת סרטון הסבר קצר וקולע שיעביר את המידע על המיזם ואופן הפעילות שלו בצורה קלילה ומובנת, וגם יתפוס את הצופים מהרגע הראשון.

אתגר:

האתגר היה בניסיון להבין איך אני בדיוק מעביר את המידע בצורה ברורה וכיפית, מה אני יכול לעשות כדי לתפוס את הצופים כבר מהרגע הראשון, ולגרום להם לראות את הוידאו עד הסוף כדי להבין באמת איך משתתפים במיזם.

פתרון:

אורך הסרטון כולו הוא 46 שניות בסך הכל, לכן, כדי לסקרן את הצופים מההתחלה, הפתרון היה ליצור 6 שניות ראשונות מרגשות בצורה חדשנית וצעירה שמותאמת לעולם הרשתות החברתיות. זו עבודה מורכבת מאוד מפני שהזמן קצר במיוחד.

תוצאה:

"חלל בלב" הצליחו לגרום ליותר מ-50,000 אנשים לעשות מעשה טוב דרך האתר למען חללי מערכות ישראל ומשפחותיהם ביום הזיכרון. הסרטון שהכנתי עבור הקמפיין היה גם אמצעי השיווק היחיד שהיה להם להציג באותו היום כדי להביא קהל, והוא גרם לעשרות סלבריטאים לקדם את העמותה אחרי שהתרגשו מאוד מעצם הרעיון של הוידאו.

 

הטופס נשלח בהצלחה!

לצפייה בסטטוס על מאחורי הקלעים של ההפקות הגדולות לחצו כאן

תודה שהחכמתם אותנו!

כל סרט טוב מתחיל מפגישה,
לכן אני מאמין בלפגוש אנשים.
מלאו את הטופס ונתאם פגישה בהקדם!