מציאת הייחוד שבאיחוד בני הישיבות בארץ ישראל

מעשים טובים למען חללי מערכות ישראל

כך הצליח סרטון קצר מאוד לעודד 50,000 ישראלים לעשות משהו טוב לזכרם.

איחוד בני הישיבות בא"י הוא ארגון בן כ-80 שנה, המהווה מסגרת פעילות לבחורים מחוץ למסגרת הישיבה (בין הזמנים). גודלו של הארגון מרשים מאוד: 38,700 בחורי ישיבות שלומדים ב-180 סניפים המפוזרים ב-22 ערים ברחבי הארץ.

 

מטרה:

הארגון הגיע אליי מתוך רצון לגייס תורמים חדשים ולהגדיל את היקף התרומות הנוכחי  לטובת הפעילות החשובה והנחוצה שלו. אחרי שהבהרתי יחד עם הלקוח את המטרה, ניגשתי ליצור את האסטרטגיה המתאימה למימושה.

אסטרטגיה:

בחרתי למתג את הפעילות של הארגון כחשובה לא פחות מחינוך ביתי וישיבה טובה, מפני שבלעדיה החינוך המושלם בסיכון. למה הכוונה?

הבחורים יוצאים מהישיבה כדי לבוא הביתה, ובזמן הזה בבית הם עלולים ליפול לרצונות שאינכם שמחים בהם. בדיוק בחלל הזה, בתפר שבין הזמן, נכנס לפעולה האיחוד כדי לספק לבנים מסגרת הגונה להשתייך אליה.

אין דבר יותר יקר לנו מעתיד טוב לילדינו, ולכן משימת הארגון יכולה להיות מוגדרת כחיונית.

אתגר:

לאחר יצירת האסטרטגיה המתאימה, האתגר היה להעביר את המסר שלה מבלי להיכנס לאזורים שליליים. הייתי צריך למצוא דרך לעשות זאת תוך השמטת התוצאות הכואבות שיכולות להתרחש לולא הפעילות של בני הישיבות. הסיבה לכך היא שלרוב הורים לילדים פחות מתחברים לכאב הזה מפני שאינם רואים את עצמם חלק ממנו, אפילו שהם חווים אותו.

הדבר האחרון שאני רוצה זה לגרום לאנשים להרגיש רע כשהם צופים בוידאו שאני מפיק.

פתרון:

הפתרון היה ברור – הסרטון חייב להעצים בפני הצופים את הרצון והמסירות של כל הורה בגידול הילדים למרות הקשיים בדרך, ולגרום להם להבין שאחרי כל ההשקעה שלהם, תהליך הגידול עדיין בסיכון מפאת הרגעים שבהם יש להם פחות שליטה במה שקורה. שם הם צריכים את הפעילות של איחוד בני הישיבות. 

תוצאה:

היום אחרי הקמפיין, הסרטון למעשה משמש את הארגון כנכס דיגיטלי. אגב, זה נכון לגבי כל עמותה שאני עובד איתה – וידאו הוא נכס שנותן הרבה מעבר לתוצאות של הקמפיין עצמו. הסרט הוא בעצם הפנים של הארגון בכל מקום.

אם נחזור רגע לקמפיין עצמו: איחוד בני הישיבות הצליח לגייס כ-5 מיליון שקלים באותו אירוע קמפיין שנערך. זה כמובן לא רק בזכות הוידאו, אלא גם בזכות כל האנשים שהשתתפו בגיוס התרומות. עם זאת, אין ספק שהסרט המחיש יותר מכל את המטרה של הארגון המפואר.

 

הטופס נשלח בהצלחה!

לצפייה בסטטוס על מאחורי הקלעים של ההפקות הגדולות לחצו כאן

תודה שהחכמתם אותנו!

כל סרט טוב מתחיל מפגישה,
לכן אני מאמין בלפגוש אנשים.
מלאו את הטופס ונתאם פגישה בהקדם!